Uz stipendije projekta Raise the Bar do najboljih svjetskih gastro učilišta

2. listopada 2020.

Prije više od godinu dana Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenula je projekt Raise the Bar posvećen podizanju kvalitete radne snage u ugostiteljstvu i turizmu. Svoja su nastojanja usmjerili kroz tri projektna modula – akademiju Raise the Bar, namijenjenu konobarima, barmenima i baristima, suradnju s centrima kompetentnosti u turizmu te stipendije mladim gastronomskim talentima za edukaciju na najboljim svjetskim učilištima. Prošle je godine Raise the Bar, u suradnji sa zakladom Budi Foodie, nagradio čak troje finalista sa stipendijama za edukaciju na prestižnim akademijama.

Tibor Valinčić, Nikolina Putica i Marina Levak mlade su nade gastronomske scene koje su tijekom ove godine imale prigodu nadograditi svoje znanje i učiti od najvećih stručnjaka. S radošću se prisjećaju trenutka kad su saznali da su dobitnici stipendije „Prvo što mi je prošlo glavom je da je došlo do neke greške jer sam ja zadnja shvatila da sam dobitnica. Vidjela sam da je Tibor dignuo ruke u zrak, Nikolina je počela plakati, a ja sam gledala u papir i u šoku čitala riječi „dobitnica“. Tad sam zapravo shvatila o čemu je riječ i da smo svi troje pobjednici“ prisjeća se Marina. S njom se slaže i Tibor „U samom trenutku objavljivanja rezultata je vladala mala pomutnja dok smo pokušavali shvatiti tko je stvarni dobitnik, zatim val sreće i emocija kad smo shvatili da smo svi troje osvojili stipendije“.

A svoje su stipendije već imali prigodu i iskoristiti. Nikolina Putica prva je od stipendista koja je otišla na svoje školovanje na prestižnu akademiju Le Cordon Blue u Istanbul. Marina Levak se nedavno vratila s edukacije na Ecole Nationale superieure de patissierie – Ducasse & Thurie gdje se školovala iz područja slastičarstva, a Tibor Valinčić je svoje školovanje započeo na akademiji Intrecci Alta Formazione Italiji. Iskustvo mlade stipendistice Nikoline imat će prigodu i uživo čuti svi posjetitelji Taste the Mediterranean festivala, jedinstvenog međunarodnog festivala mediteranske hrane, gastronomije, proizvoda, vina i kulturne baštine koji će se održati od 7. do 11. listopada u Splitu.

Sa svojim programom stipendija Raise the Bar planira nastaviti i ove godine, a osnovali su i vlastitu fondaciju preko koje će stipendirati razvoj mladih talenata na najboljim svjetskim učilištima.

„Kroz svoj rad nastojimo doprinijeti uspjehu naših kupaca, no istodobno pozitivno djelovati i pomoći okolini u kojoj djelujemo. Prije nekoliko godina primijetili smo kako je upravo nedostatak kvalitetno obučene radne snage velika prijetnja daljnjemu razvoju turističkoga i ugostiteljskog sektora. Kroz projekt Raise the Bar i njegove sastavnice nastojimo sveobuhvatno doprinijeti rješenju tog problema. Programom stipendija te osnivanjem vlastite fondacije omogućavamo dodatno kvalitetno obrazovanje gastronomskih talenata i daljnji razvitak te scene. Iznimno nas veseli čuti vrlo pozitivne dojmove naših stipendista kojima je ovo zaista bilo neprocjenjivo profesionalno, ali i životno iskustvo“ ističe Filip Verbanac, voditelj projekta Raise the Bar i direktor Odjela za jaka alkoholna pića, kavu i ugostiteljstvo Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Prijave za stipendije fondacije Raise the Bar službeno će biti otvorene od 5. listopada, na dan održavanja Konferencije prodajnoga kanala za ugostiteljstvo koju već četvrtu godinu zaredom organizira Coca-Cola HBC Hrvatska. Novost što je od ove godine konferencija preimenovana te od sada nosi naziv Raise the Bar konferencija čime se dodatno ističe i potvrđuje važnost ovog sveobuhvatnog društveno-odgovornog projekta.

Sve informacije o projektu i njegovim sastavnicama moguće je doznati na mrežnoj, Facebook Instagram i LinkedIn stranici.